cookiesDisabledBanner_Text Meer informatie over cookies
BMW maakt gebruik van cookies.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW gebruik van cookies. BMW onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW slaat geen persoonlijke gegevens op. Instellingen aanpassen

ALLES WAT U OVER TELESERVICES MOET WETEN.

BMW Teleservices: FAQ.

U wilt graag weten wat een BMW Teleservice Call is? Welke diensten u in geval van nood kunnen helpen? Of welke modellen uitgerust zijn met BMW Teleservices

BMW Teleservices

BMW Teleservices is gebaseerd op draadloze communicatie tussen uw BMW en uw BMW Service Partner. Dit garandeert zowel een persoonlijke en daarmee betere service voor uw BMW als een snelle reactie in geval van een probleem.
Meer lezen
? Hier vindt u de antwoorden op vragen over de connectiviteit van uw BMW.

Wat gaat mij het gebruik van deze diensten kosten?

Welke BMW automobielen zijn geschikt voor BMW Teleservices?

Heb ik een geldig BMW ConnectedDrive contract nodig om BMW Teleservices te gebruiken?

Wat moet ik doen om van Service Partner te veranderen?

Naar welke BMW dealer wordt de BMW Service Call standaard verzonden?

Hoe zorg ik ervoor dat ik BMW Teleservices in mijn gebruikte BMW kan benutten en dat mijn BMW dealer of BMW Erkend Service Partner daarover wordt geïnformeerd?

Waar moet ik bij verkoop van mijn BMW op letten?

Wat zijn de voorwaarden voor de BMW Teleservice Battery Guard en de Teleservice Update?

Hoe kan ik BMW Teleservices in de auto activeren?

Hoe kan ik de diensten van BMW Teleservices in de auto deactiveren?

Alles verbergen
Heeft u meer vragen? BMW Klantenservice is u graag behulpzaam via het gratis telefoonnummer 0800 - 099 22 34 op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
 
 
Schakel visuele effecten uitSchakel visuele effecten in