Onze tool waarmee u uw toestemming voor ons gebruik van cookies kunt beheren, is tijdelijk offline. Daardoor kunnen sommige functies waarvoor uw toestemming voor het gebruik van cookies nodig is, mogelijk ontbreken.

THE M4

BMW M4 CABRIO MODELLEN: MOTOREN & TECHNISCHE GEGEVENS.
BMW M4 Competition Cabrio met M xDrive en BMW M440i, M440i xDrive en M440d xDrive Cabrio – motoren, technische gegevens en afmetingen.
De belangrijkste cijfers en details van de BMW M4 Competition Cabrio met M xDrive en BMW M440i, M440i xDrive en M440d xDrive Cabrio in één overzicht: hier vindt u alle informatie over motoren, verbruik, CO2 emissie en afmetingen van alle versies van de BMW 4 Serie Cabrio M modellen. Vergelijk de indrukwekkende prestaties, de cilinderinhoud, het vermogen, het koppel en het acceleratievermogen – en ontdek welke van de buitengewone sportcabrio's het beste bij u past.
MOTOREN EN TECHNISCHE GEGEVENS VAN DE BMW M4 CABRIO MODELLEN.
No search result found. Please try another input
Aandrijflijn | Benzine |
---|---|
Vermogen in kW (pk) | 375 (510) |
Maximaal koppel (Nm) | 650 |
Transmissie | 8-traps, automatisch |
Aandrijving | Vierwielaandrijving |
Cilinders / kleppen per cilinder | 6 / 4 |
---|---|
Inhoud in cm3 | 2.993 |
Vermogen van de verbrandingsmotor in kW (pk) | 375 (510) / 6.250 |
Maximaal koppel in Nm / 1/min | 650 / 2750 - 5500 |
Topsnelheid in km/h | 250 |
---|---|
Acceleratie 0–100 km/h in s | 3,7 |
Lengte / breedte / hoogte in mm | 4.794 / 1.887 / 1.395 |
---|---|
Breedte incl. spiegels (bestuurder-/passagierskant) in mm | 2081 (1046 / 1035) |
Wielbasis in mm | 2.857 / 12,6 |
Bodemvrijheid in mm | 121 |
Ledig gewicht in kg | 1.995 |
---|---|
Maximaal gewicht in kg | 2.345 |
Maximaal laadgewicht in kg | 425 |
Toelaatbare asbelasting voor / achter in kg | 1.160 / 1.265 |
Inhoud bagageruimte in l | 385 |
Bandenmaat voor | 275/35 ZR19 (100Y) XL |
---|---|
Bandenmaat achter | 285/30 ZR20 (99Y) XL |
Wielmaat voor | 9,5Jx19 |
Wielmaat achter | 10,5Jx20 |
Brandstofverbruik, gemiddeld WLTP in l/100 km | 10,2 |
---|---|
Inhoud brandstoftank in l | 59 |
CO₂ emissie, gemiddeld WLTP in g/km | 233 - 231 |
---|
Brandstofverbruik en CO2 emissie van de BMW M4 Cabrio modellen.
BMW M4 Competition Cabrio met M xDrive:
Brandstofverbruik l/100 km (gemiddeld): 10,2
CO2 emissie in g/km (gemiddeld): 231–233
BMW M440i xDrive Cabrio:
brandstofverbruik in l/100 km (gemiddeld): 7,8–8,4
CO2 emissie in g/km (gemiddeld): 177–192
De vermelde waarden voor brandstofverbruik, CO₂ uitstoot en stroomverbruik zijn gebaseerd op de huidige toepasselijke tekst van de EU Verordening (EC) 715/2007. De waarden hebben betrekking op een voertuig met een standaard configuratie in Nederland en de getoonde variaties geven verschillende maten van de geselecteerde wielen en banden aan evenals optionele uitrustingsmogelijkheden en kunnen verschillen gedurende de configuratie.
De vermelde WLTP waarden voor het gecombineerde brandstofverbruik en de CO₂ uitstoot zijn gemeten volgens de WLTP testcyclus.
De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.
Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.
Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.
De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.
Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.
Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.