DE BMW X6. CONNECTED DRIVE.

UW EIGEN WEG VOLGEN. EN DE HELE WERELD MEENEMEN.

Beslissende voorsprong: met de innovatieve uitrustingen van BMW ConnectedDrive bent u optimaal verbonden. Via de Services & Apps hebt u in uw BMW X6 direct toegang tot informatie, entertainment en diensten. Zo bent u dankzij de Navigation Assistant vooraf al op de hoogte van de verkeerssituatie op uw route. Met Online Entertainment beschikt u over miljoenen muzieknummers. En in een noodgeval krijgt u dankzij de slimme Emergency Call snel hulp. 

CONNECTED DRIVE SERVICES.

De uitrusting ConnectedDrive Services vormt de basis voor het gebruik van de persoonlijke digitale mobiliteitsassistent BMW Connected in de auto, evenals van de intelligente diensten van BMW ConnectedDrive, die u onderweg voorzien van een uitgebreid informatie-, entertainment- en serviceaanbod.

Dit omvat ook BMW Online, dat toegang verschaft tot actuele, op uw locatie gebaseerde informatie zoals weer en nieuws, evenals een online zoekfunctie powered by Google™ of Office-functies. Daarnaast kunt u services en features zoals parkeerinformatie, reis- en hotelgids in het ConnectedDrive menu zonder uw smartphone direct in uw BMW gebruiken.

Eveneens geïntegreerd is het comfortabele en onbeperkte gebruik van geselecteerde smartphone apps. De uitrusting ConnectedDrive Services biedt bovendien toegang tot de BMW ConnectedDrive Store, waar services en apps op elk moment eenvoudig te activeren, verlengen en geheel volgens uw individuele behoeften samen te stellen zijn. ConnectedDrive Services omvat daarnaast nog tal van andere opties, waardoor elke rit een belevenis wordt.

  • BMW ConnectedDrive Store

    Met de BMW ConnectedDrive Store kunt u altijd en overal geheel volgens uw individuele behoeften Services & Apps samenstellen. U kunt de diensten ook na aanschaf van uw BMW selecteren en boeken. De beschikbare functieomvang van BMW ConnectedDrive Services & Apps kunt u direct in uw BMW X6, en op elk moment aanpassen aan uw persoonlijke wensen.

    Toegang tot de BMW ConnectedDrive Store hebt u zowel onderweg rechtstreeks in uw BMW alsook via de 'My BMW ConnectedDrive' portal op internet. De nieuw geactiveerde Services & Apps zijn kort nadat u ze heeft geselecteerd en geboekt al in uw BMW beschikbaar. Verder biedt de BMW ConnectedDrive Store de klant de mogelijkheid om zich op elk moment te laten informeren over het voor hem actuele aanbod aan Services & Apps.

    Het aanbod is te boeken in de BMW ConnectedDrive Store en speciaal ontwikkeld voor de behoeften en wensen van BMW rijders. Ook de looptijd van de individuele diensten kunt u zelf bepalen. Dit betekent dat u diensten ook eenvoudig voor een bepaalde periode kunt boeken, bijvoorbeeld alleen voor de vakantie.

  • BMW Apps

    De extra-uitrusting Apps is een platform dat comfortabel gebruik van geselecteerde smartphone apps in uw BMW mogelijk maakt. Om het complete aanbod in uw BMW beschikbaar te kunnen stellen ontwikkelt BMW niet alleen eigen apps zoals de BMW Connected App en de BMW M Laptimer App, maar werkt ook nauw samen met partners zoals Spotify, Napster, GoPro, Deezer en Audible zodat deze apps onderweg veilig in de auto gebruikt kunnen worden. Voor gebruik sluit u een compatibele smartphone met de snap-in adapter, een smartphone-USB-snoer of draadloos aan op uw BMW. Daarna kunt u heel comfortabel alle functies van de app bedienen via de iDrive Controller. BMW breidt het aanbod aan apps dat in uw BMW beschikbaar is voortdurend uit in nauwe samenwerking met diverse partners. Meer informatie hierover vindt u op www.bmw.com/apps.

PERSONAL ASSISTANT SERVICE.

Wie altijd al wilde weten hoe het voelt om een persoonlijke assistent tot zijn beschikking te hebben, krijgt daartoe nu de kans: met de Personal Assistant Service van BMW ConnectedDrive. Want via deze comfortabele dienst legt u met één druk op de knop contact met onze medewerkers van het BMW Callcenter, die onderweg als 'personal assistant' voor u klaarstaan.

Of u nu een bepaald restaurant, de dichtstbijzijnde geldautomaat of een avondapotheek zoekt – de medewerker van het BMW Callcenter vindt wat u zoekt en stuurt de betreffende adresgegevens op verzoek direct door naar het navigatiesysteem van uw BMW X6. Onafhankelijk van de mobiele telefoon is de Personal Assistant Service in binnen- en buitenland 24 uur per dag, zeven dagen per week en zonder verdere kosten beschikbaar.

Personal Assistant Service.

NAVIGATION ASSISTANT.

Met de Navigation Assistant beschikt u onderweg in de BMW op elk moment over actuele verkeersinformatie. Het verzendt precieze details over locatie en duur van opstoppingen, zo goed als in real-time. Als databronnen fungeren o.a. bewegingsprofielen uit het mobiele telefoonnetwerk, GPS-gegevens van voertuigvloten, smartphone apps en politiemeldingen. Deze gegevens worden zo nauwkeurig verwerkt dat files tot op 100 meter nauwkeurig te lokaliseren zijn. Zo kan de Navigation Assistant praktisch in real-time informeren over de actuele verkeerssituatie op snelwegen, autowegen en provinciale wegen en bovendien adviseren over efficiënte omleidingen.

De verkeerssituatie wordt gevisualiseerd door de wegen in groen, geel, oranje of rood weer te geven.

REMOTE SERVICES.

Met Remote Services en de BMW Connected App (beschikbaar in de Apple App Store) kunnen diverse functies van uw BMW op afstand worden bediend, zoals het ver- en ontgrendelen van de portieren.

Bovendien biedt de app net als de BMW ConnectedDrive portal de mogelijkheid om informatie met betrekking tot uw BMW op te vragen, zoals de actieradius of de status van ramen en portieren. Daarmee bent u ook op afstand steeds volledig geïnformeerd over uw BMW en heeft u alle informatie gemakkelijk en overzichtelijk bij de hand.

Het informatieaanbod wordt gecompleteerd met weergave van de actuele locatie van uw BMW. Voor gebruik van de functies is een eenmalige activering van de Remote Services in de BMW ConnectedDrive portal vereist op www.bmw-connecteddrive.nl.

ONLINE ENTERTAINMENT.

Het juiste nummer voor elke situatie, elke weg en elke stemming: met Online Entertainment heeft u in uw BMW direct en onbeperkt toegang tot meer dan 22 miljoen muzieknummers – zonder omwegen via andere apparaten zoals uw smartphone. Hier vindt u het juiste nummer voor elke smaak. Elk nummer of album van een artiest dat u in de auto afspeelt, wordt automatisch gedownload naar de harde schijf die in uw BMW is ingebouwd.

Met het aanbod van Online Entertainment kunt u bij een van de BMW muziekpartners zoals Napster een eenjarig flatrate-account openen en hier zonder extra kosten gebruik van maken in maar liefst zes Europese landen: Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Spanje en Nederland. Hiervoor zijn de extra-uitrustingen ConnectedDrive Services en navigatiesysteem Professional vereist.

Daarvoor zijn de uitrustingen BMW ConnectedDrive Services en BMW navigatiesysteem Professional vereist.

EMERGENCY CALL.

De Emergency Call – een in iedere BMW standaard aanwezige functie – verleent 24 uur per dag snel en gericht hulp in noodsituaties. Gespecialiseerde medewerkers van het BMW Callcenter staan altijd klaar in uw eigen taal, ook in het buitenland. Het systeem activeert een automatische noodoproep in geval van een zwaar ongeval waarbij de airbags worden opgeblazen, of wanneer door een ongeval de gordelspanners in werking zijn gesteld. Via een in de BMW geïntegreerde SIM-kaart – dus onafhankelijk van uw eigen mobiele telefoon – worden voor de hulpdiensten relevante gegevens zoals de exacte autopositie, informatie over de ernst van het ongeval en het letselrisico van de inzittenden verzonden naar het BMW Callcenter. Van daaruit wordt de dichtstbijzijnde hulpcentrale direct geïnformeerd en krijgt u telefonische assistentie tot de hulpverleners ter plaatse zijn. De noodoproep kan ook handmatig worden geactiveerd, bijvoorbeeld om andere verkeersdeelnemers te helpen.

Brochure en prijslijst.

Vraag vrijblijvend een brochure en prijslijst aan per post.