Text Disclaimer

The content below presents a special purpose page that shall not be available in publish view. It's meant for authoring purposes only.

Copilot_NL_Disclaimer

Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3 (94 Ah)(3):
Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 13,6-13,1
Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 300–290
Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 200

Het brandstofverbruik van de BMW i3 varieert tussen de 0 en 0,7 l/100 km en de CO2 emissie varieert tussen de 0 en 14 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018.

Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3 (94 Ah) met Range Extender(3):
Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 11,9–11,5
Actieradius elektrisch in km (gemiddeld): 235–225
Totale elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 330

Het brandstofverbruik van de BMW i3 varieert tussen de 0 en 0,7 l/100 km en de CO2 emissie varieert tussen de 0 en 14 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018.

Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3s (94 Ah)(3):
Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 14,3
Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 280
Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 200

Het brandstofverbruik van de BMW i3 varieert tussen de 0 en 0,7 l/100 km en de CO2 emissie varieert tussen de 0 en 14 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018.

Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3s (94 Ah) met Range Extender(3):
Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 12,5
Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 220
Totale elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 330

Het brandstofverbruik van de BMW i3 varieert tussen de 0 en 0,7 l/100 km en de CO2 emissie varieert tussen de 0 en 14 g/km. Data op basis van peildatum 01-03-2018.

Meer informatie over de voorgeschreven procedure voor het vaststellen van de brandstof- en stroomverbruikswaarden, alsmede van de CO2-emissie, vindt u op de pagina met technische gegevens en in de BMW Configurator op deze website. Of raadpleeg uw BMW dealer, hij is u graag van dienst.