BMW en Corona FAQ

BMW EN CORONA. VEELGESTELDE VRAGEN.

BMW Group Nederland en haar dealers volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

 

Met onderstaande veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

 

Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan contact op met onze medewerkers van de BMW Klantenservice.

 

Door een minimale bezetting zijn wij momenteel zowel telefonisch, als per e-mail en contactformulier minder goed bereikbaar en kan het langer duren voordat u een reactie van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

 

U kunt contact opnemen met BMW Klantenservice via telefoonnummer 0800 – 099 22 34 (gratis): op werkdagen tussen 08.00 uur en 19.00 uur, op zaterdag en zondag tussen 10.00 uur en 18.00 uur. U kunt uiteraard ook een e-mail sturen via het online contactformulier.

Lees meer
BMW EN CORONA. VEELGESTELDE VRAGEN.

ONZE HYGIËNE MAATREGELEN.

U BENT VAN HARTE WELKOM.

Alle BMW dealers zijn open op afspraak. Mocht u niet kunnen, dan komen wij uw BMW graag bij u ophalen en leveren we deze ook weer bij u af. Bij alles nemen we de hygiënemaatregelen van het RIVM in acht en voeren we extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden van uw BMW. Bekijk in onderstaande video hoe we dat doen.  

Lees meer

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN.

LAATSTE UPDATE: 1 MAART 2021

Lees meer
  • Ik wil een proefrit aanvragen. Kan dat?
  • Wat is de bereikbaarheid van BMW Group Nederland in verband met het coronavirus?
  • Wat is de bereikbaarheid van BMW Financial Services (leasing, financiering en verzekering) in verband met het coronavirus?
  • Wat is de bereikbaarheid van de BMW dealers?
  • Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast bij de BMW dealers?
  • Mijn BMW moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?
  • Ik heb een vervangende BMW nodig. Is dit veilig?
  • Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?
  • Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte BMW. Wat zijn de mogelijkheden?
  • De aflevering van mijn BMW staat gepland. Wat zijn de mogelijkheden?

UW BMW DEALER STAAT VOOR U KLAAR. JUIST NU.

En bereikbaarder dan ooit.

Juist in deze ongewone tijd vinden wij goede service extra belangrijk. Mocht u contact willen met een dealer of meer willen weten over een bepaald BMW model, dan bieden wij u verschillende mogelijkheden, van Facetime video tot WhatsApp en een haal&breng service.  

EXTRA REDENEN OM THUIS TE BLIJVEN.

EXTRA REDENEN OM THUIS TE BLIJVEN.

Omdat het op dit moment belangrijker dan ooit is om thuis te blijven, hebben we een aantal BMW activiteiten en spellen voor u op een rij gezet.