Skip to main content

De website is momenteel niet volledig beschikbaar.

Onze tool waarmee u uw toestemming voor ons gebruik van cookies kunt beheren, is tijdelijk offline. Daardoor kunnen sommige functies waarvoor uw toestemming voor het gebruik van cookies nodig is, mogelijk ontbreken.

ix1

BMW iX1 xDrive 30

SHOP THE LOOK

BMW iX1 xDrive 30

THE NEW BMW

iX1

BMW i

DE NIEUWE BMW iX1: MOTOR & TECHNISCHE GEGEVENS.

MOTOR EN TECHNISCHE GEGEVENS VAN DE BMW iX1.

          Type aandrijving

          Elektrisch

          Vermogen in kW (pk)

          230 (313) 1

          Maximaal koppel (Nm)

          494

          Transmissie

          1-traps, automatisch

          Aandrijving

          Vierwielaandrijving

          (Nominaal) vermogen/vermogen van 30 minuten in kW (pk)

          200 (272) / 94 (128)

          Koppel in Nm

          494

          Acceleratie 0–100 km/h in s

          5,6

          Elektrische topsnelheid in km/h

          180

          2

          CO₂ emissie, gemiddeld WLTP in g/km

          0

          Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100km

          18,1 - 16,9

          Elektrische actieradius, WLTP in km 3

          417 - 439

          4

          Accucapaciteit in kWh

          64,8

          Maximale laadcapaciteit AC/DC in kW

          11 (-) / 130

          Laadtijd DC 10–80% in min

          29

          Laadtijd AC 0–100% in u

          6,5 (-)

          Bijgeladen actieradius na 10 minuten snelladen in km

          118 - 135

          BMW iX1 xDrive 30
          4.500 mm
          BMW iX1 xDrive 30
          1.845 mm
          BMW iX1 xDrive 30
          1.616 mm

          Lengte in mm

          4.500

          Breedte in mm

          1.845

          Hoogte in mm

          1.616

          Breedte incl. spiegels (bestuurder-/passagierskant) in mm

          2.104 (1.055 / 1.049)

          Wielbasis in mm

          2.692

          Leeggewicht in kg 5

          2.085

          Toegestaan totaal gewicht in kg

          2.580

          Laadgewicht in kg

          570

          Maximaal trekgewicht bij af fabriek trekhaak, geremd, helling tot 12%, in kg / kogeldruk 6

          1.200 / 75

          Inhoud bagageruimte in l

          490 - 1.495

          Type aandrijving

          Elektrisch

          Vermogen in kW (pk)

          150 (204)

          Maximaal koppel (Nm)

          250

          Transmissie

          1-traps, automatisch

          Aandrijving

          Voorwielen

          (Nominaal) vermogen/vermogen van 30 minuten in kW (pk)

          150 (204) / 68 (92)

          Koppel in Nm

          250

          Acceleratie 0–100 km/h in s

          8,6

          Elektrische topsnelheid in km/h

          170

          2

          CO₂ emissie, gemiddeld WLTP in g/km

          0

          Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100km

          17,2 - 15,4

          Elektrische actieradius, WLTP in km 3

          430 - 474

          4

          Accucapaciteit in kWh

          64,8

          Maximale laadcapaciteit AC/DC in kW

          11 (-) / 130

          Laadtijd DC 10–80% in min

          29

          Laadtijd AC 0–100% in u

          6,5 (-)

          Bijgeladen actieradius na 10 minuten snelladen in km

          132 - 152

          BMW iX1 eDrive20
          4.500 mm
          BMW iX1 eDrive20
          1.845 mm
          BMW iX1 eDrive20
          1.616 mm

          Lengte in mm

          4.500

          Breedte in mm

          1.845

          Hoogte in mm

          1.616

          Breedte incl. spiegels (bestuurder-/passagierskant) in mm

          2.104 (1.055 / 1.049)

          Wielbasis in mm

          2.692

          Leeggewicht in kg 5

          1.940

          Toegestaan totaal gewicht in kg

          2.435

          Laadgewicht in kg

          570

          Maximaal trekgewicht bij af fabriek trekhaak, geremd, helling tot 12%, in kg / kogeldruk 6

          750 / 75

          Inhoud bagageruimte in l

          490 - 1.495

          Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de standaarduitvoering.

          BMW WIELEN EN BANDEN.

          De banden voor onze modellen ondergaan strenge tests met tot wel vijftig kwaliteitscriteria – aanzienlijk meer dan de EU voorschrijft voor de wettelijk vereiste bandenlabels. Hier vindt u alle informatie over de eigenschappen van de door BMW gemonteerde banden.

          Stroomverbruik en CO₂ emissie.

           

          De getoonde waarden van brandstofverbruik, CO₂ emissies, energieverbruik en bereik, zijn vastgesteld op basis van de versie van de Europese Verordening (EC) 2018 / 1832 die van toepassing is ten tijde van de typegoedkeuring. De cijfers verwijzen naar de WLTP testcyclus conform Richtlijn (EC) 1151 / 2017 en kunnen variëren afhankelijk van de geselecteerde opties. Sinds 1 september 2017 worden voertuigen gehomologeerd volgens de Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP). Dit is een nieuwe, meer realistische rijcyclus voor het meten van brandstofverbruik en CO₂ emissie. Sinds 1 juli 2020 vervangt WLTP de New European Driving Circle (NEDC) volledig. De testcondities van WLTP zijn realistischer dan die van NEDC. Meer informatie vind je hier.

           

          Het getoonde bereik is gebaseerd op verschillende configuraties van het geselecteerde model en is geen onderdeel van enig uitgebracht voorstel, ze zijn enkel bedoeld ter vergelijking van verschillende voertuigmodellen. Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere, niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik, het energieverbruik en de CO2-uitstoot van een auto. Voor voertuig gerelateerde belastingen of andere heffingen gebaseerd op (in ieder geval onder andere) CO₂- uitstoot kunnen de CO₂ waarden verschillen met de hier weergegeven waarden. De CO₂ efficiency specificaties zijn vastgesteld op basis van de huidige toepasselijke versie van de Richtlijn 1999/94/EC en het Besluit van 3 november 2000, houdende regels inzake de etikettering van het energiegebruik van personenauto's (Besluit etikettering energiegebruik personenauto’s). De getoonde waarden zijn gebaseerd op het brandstofverbruik, CO₂ waarden, energie consumpties en bereik volgens de WLTP cyclus voor de classificatie.

           

          Meer informatie over het officiële brandstofverbruik en de specifieke CO₂ emissie of nieuwe personenauto’s kan worden verkregen uit het “handboek brandstofverbruik, de CO₂ emissie en het energieverbruik van nieuwe personenauto’s”, dat verkrijgbaar is bij verkooppunten en bij het RDW. Dit boekje kunt u downloaden van de RDW website www.rdw.nl.