
BMW SERVICE.
WIJ BLIJVEN DE BESTE SERVICE BIEDEN. JUIST NU.
Bij BMW maken we niet alleen kwalitatief hoogwaardige auto’s, we leveren ook altijd de beste service. We noemen onze mensen dan ook niet voor niets ‘Experts in Geweldig’. Juist in deze ongewone tijd vinden wij die service extra belangrijk. Want ook nu we elkaar even niet de hand kunnen schudden staat persoonlijke aandacht bij ons op de eerste plaats.
Onze BMW dealers zijn op afspraak open voor onderhoud en reparatie en hebben verschillende hygiëne maatregelen genomen om u de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Bekijk hieronder wat we voor u kunnen doen in deze tijd.
EXPERTS IN GEWELDIG.

CONTACT ZOALS U HET WENST.

FACETIME VIDEO GESPREKKEN.

WHATSAPP (VIDEO) GESPREKKEN.

TELEFONISCH OP AFSPRAAK.

HAAL EN BRENG SERVICE.
WE HELPEN U GRAAG VERDER.

LIVE PREVIEW VAN ALLE MODELLEN.

PRIVATE LEASE ONLINE GEREGELD.

CONFIGUREER EN DEEL.

NIEUWE BMW UIT VOORRAAD.
ZELF EEN BMW ERVAREN?
Wilt u een proefrit maken in een BMW? Proefritten aan huis, of vanaf een openbare plek, zijn mogelijk. Uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM. Daarbij letten we extra op hygiëne en voeren we extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden van de auto. Zo maakt u zorgeloos een proefrit in uw nieuwe BMW. Vraag een proefrit aan en de BMW dealer neemt contact met u op voor het maken van een afspraak op locatie.
U BLIJFT WELKOM BIJ UW BMW DEALER.

Er is altijd een BMW dealer bij u in de buurt, want het BMW dealernetwerk bestaat uit 52 vestigingen verspreid over heel Nederland. Onze BMW dealers zijn op afspraak open voor onderhoud en reparatie en hebben verschillende hygiëne maatregelen genomen om u in deze tijd ook de Service te kunnen bieden die u van ons kunt verwachten. Bezoek de dealerwebsite of neem telefonisch contact op voor meer informatie.
FAQ BMW EN CORONA.

BMW Group Nederland en haar dealers volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Met deze veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.
