UITVOERINGEN EN TECHNISCHE GEGEVENS.
- Modellen
- Plug-in-Hybride
- Benzine • Diesel
- M-modellen
Vermogen | 220 kW (299 pk) |
---|---|
0-100 km/u | 6,2 s |
Topsnelheid | 215 km/u |
E-actieradius | 86–89 km |
BMW X3 xDrive 30e: Brandstofverbruik (l/100 km, gemiddeld, WLTP): 1,0-1,0 l/100 km; CO₂ emissie (g/km, gemiddeld, WLTP): 23–22[1]
FLEXIBILITEIT VOOR ALLES WAT U IN PETTO HEEFT.
7,4 (11) / - kW oplaadvermogen AC
86–89 km e-actieradius (WLTP)
Volume bagageruimte: 460–1600 liter
Uw nieuwe BMW X3 Plug-in Hybride.
INDRUKWEKKEND VANUIT ELK PERSPECTIEF.
Het exterieur van de BMW X3 Plug-in Hybride zet de toon. Zijn monolithische SUV-proporties worden gevormd door royale oppervlakken en precieze contouren - van de imposante voorkant, het lange zijaanzicht met zijn ruim vormgegeven wielbasis tot aan de brede achterkant. Highlights hierbij zijn het volledig nieuwe design van de BMW nierengrille met contourverlichting en de nieuwe dubbele lichtsignatuur van de koplampen.
DE PERFECTE OMGEVING VOOR ELKE REIS.
Het interieur van de BMW X3 Plug-in Hybride biedt een moderne, comfortabele ambiance. Dat is te danken aan de hoogwaardige materialen en het hele design dat tot de kern is teruggebracht. De cockpit biedt de allermodernste technologie en optimaal bedieningscomfort dankzij het 14,9 inch BMW Curved Display, de dynamische lichtcompositie, de BMW Interaction Bar en de Ambient Light Bar. De BMW X3 Plug-in Hybride creëert een volledig nieuwe esthetiek door een combinatie van de warmte en het comfort van geweven materiaal met een duurzame textieluitrusting van gerecycleerd polyester.
FASCINEREND GEVOEL VAN RUIMTE.
Het overweldigende gevoel van ruimte van de BMW X3 Plug-in Hybride is ook achterin te vinden. Drie inzittenden kunnen hier uiterst comfortabel zitten dankzij de uitgebreide beenruimte en de hoogwaardige materialen.
DIGITAAL. STATE OF THE ART.
De BMW X3 Plug-in-Hybride stelt nieuwe maatstaven door de allernieuwste digitale features. Met de BMW Digital Key Plus kunt u de BMW contactloos met uw smartphone openen en sluiten zodra u binnen bereik bent. Tijdens het rijden kunt u met de nieuwe BMW Intelligent Personal Assistant belangrijke functies comfortabel via Intelligent Voice Control bedienen. Tijdens een rijpauze kunt u met het optionele BMW Digital Premium-pakket genieten van boeiend entertainment op de 14,9 inch BMW Curved Display: met een keur aan streamingaanbieders in slechts één app en met een ruim aanbod aan games.
IN-CAR-ENTERTAINMENT VAN DE NIEUWE GENERATIE.
GRENZELOZE CONNECTIVITEIT. INTELLIGENTE VEILIGHEID.
RIJDYNAMIEK VOOR ONTDEKKERS.
Een krachtige verbrandingsmotor, aangevuld door een innovatieve elektrische aandrijving. Met de BMW X3 30e xDrive Plug-in Hybride ontdekt u de wereld op een sportieve manier. En desgewenst volledig elektrisch en emissievrij.
HET BESTE VAN TWEE WERELDEN.
De elektrische motor van de BMW X3 30e xDrive is voelbaar zodra u het pedaal met uw voet indrukt. Maar de buitengewone rijdynamiek is slechts een van de voordelen van zijn hybride aandrijving, die desgewenst volledig emissievrij kan werken.
OP-EN-TOP PLEZIER IN 6,2 SECONDEN.
Het onnavolgbare elektrische rijgevoel van de BMW X3 30e xDrive geeft plezier vanaf de eerste meter. En dankzij zijn innovatieve aandrijving met grote accucapaciteit en een elektrische actieradius van 86–89 km ook nog lang daarna.
EENVOUDIG OPLADEN. OP ELK MOMENT.
Comfortabel thuis of snel en gemakkelijk onderweg bij een van de grootste laadnetwerken van Europa. Alles wat u daarvoor nodig heeft, is al in de BMW X3 30e xDrive aanwezig.
UW NIEUWE BMW X3.
Breid uw leasing- of financieringsaanbod op maat uit met aantrekkelijke diensten en verzekeringen in één pakket.
All-in. Simply smart. BMW Financial Services.
PROACTIVE CARE IN DE BMW X3.
VEELGESTELDE VRAGEN OVER DE BMW X3.
WELLICHT IS DIT OOK INTERESSANT VOOR U.
VERBRUIK EN CO₂ EMISSIE.
Het gemiddelde brandstofverbruik van de BMW X3 xDrive 30e varieert tussen de 1,0 en 1,0 l/100 km en de gemiddelde CO₂ emissie varieert tussen de 23 en 22 g/km. Data op basis van peildatum 1 oktober 2024.
[1] De actieradius is afhankelijk van uiteenlopende factoren, zoals de individuele rijstijl, routecondities, buitentemperatuur, beladingsgraad en gebruik van verwarming/airconditioning en voorverwarming/-verkoeling (preconditioning-functie).