Indien zich een onder deze BMW Premium Selection garantie vallend defect manifesteert in één van de onderstaande landen en herstel ter plaatse noodzakelijk blijkt, geeft deze BMW Premium Selection garantie recht op terugbetaling van de bedragen die zijn voldaan aan de BMW dealer in één van de volgende landen buiten Nederland: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland, Monaco, Andorra, San Marino.
Voorwaarde voor bovenstaande is dat het volgende proces correct door de houder van het BMW Premium Selection certificaat is doorlopen:
1. De houder van het BMW Premium Selection certificaat neemt contact op met de BMW dealer die het BMW Premium Selection certificaat heeft afgegeven en maakt het defect kenbaar.
2. De houder van het BMW Premium Selection certificaat meldt zich bij een BMW dealer in het desbetreffende land en laat een offerte opstellen voor het verhelpen van het defect.
3. De offerte wordt ter goedkeuring overlegd aan de hiervoor in artikel 6 onder 1 bedoelde BMW dealer. Na goedkeuring van deze BMW dealer mag het defect worden verholpen.
4. De kosten die hiermee verband houden dienen aan de buitenlandse BMW Dealer voldaan te worden door de houder van het BMW Premium Selection certificaat.
5. De houder van het BMW Premium Selection certificaat verstuurt de van de buitenlandse BMW dealer ontvangen factuur naar de onder artikel 6 onder 1 bedoelde Nederlandse BMW dealer, waarna de Nederlandse BMW dealer de onder deze BMW Premium Selection garantie vallende kosten zal vergoeden.