KLANTENSERVICE BMW FINANCIAL SERVICES.

Eenvoudig uw overeenkomst en bijbehorende documenten inzien, uw persoonlijke gegevens wijzigen of bijvoorbeeld uw openstaande saldo opvragen? U regelt het online met Mijn Financial Services. Op deze pagina vindt u ook de antwoorden op de meest gestelde vragen en leest u wat te doen aan het einde van uw overeenkomst.

Lees meer

MIJN FINANCIAL SERVICES.

BMW Financial Services Mijn Financial Services

MIJN FINANCIAL SERVICES.

Met Mijn Financial Services kunt u eenvoudig online uw lease-of financieringsovereenkomst inzien. Bent u op zoek naar een factuur of document die bij uw overeenkomst hoort? Met enkele klikken kunt u alle documenten downloaden. Bovendien kunt u zelf uw persoonlijke gegevens beheren. Zo is een wijziging van uw adres, telefoonnummer, e-mailadres of bankrekeningnummer snel en eenvoudig doorgegeven. Met Mijn Financial Services heeft u altijd inzicht in het openstaand saldo van uw overeenkomst. En in het geval van een lease auto kunt u hier ook schade aan uw voertuig melden en het innameprotocol bekijken.

Kortom: alle informatie over uw overeenkomst kunt u 24/7 raadplegen en wijzigen in Mijn Financial Services. Wel zo gemakkelijk! Ontdek het zelf.

VEELGESTELDE VRAGEN.

Veelgestelde vragen BMW leasen

Leasen.

Bekijk hier de meest gestelde vragen met betrekking tot een BMW leasen bij BMW Financial Services.
Lees meer
Veelgestelde vragen BMW financieren

Financieren.

Bekijk hier de meest gestelde vragen met betrekking tot een BMW financieren bij BMW Financial Services.
Lees meer
Veelgestelde vragen BMW verzekeren

Verzekeren.

Bekijk hier de meest gestelde vragen met betrekking tot een BMW verzekeren bij BMW Financial Services.
Lees meer

END OF TERM KEUZEHULP.

BMW Financial Services end of term keuzehulp

END OF TERM KEUZEHULP.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat het einde van uw contract allerlei vragen bij u oproept. Daarom hebben wij alle informatie omtrent het aflopen van uw overeenkomst op een rijtje gezet voor u.

KLACHTENPROCEDURE.

De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel, de medewerkers van BMW Financial Services BV zullen er alles aan doen om uw financiering volledig zorgeloos te laten verlopen. Mocht het desondanks voorkomen dat u een klacht heeft over BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars, dan verzoeken wij u deze schriftelijk per post of email in te dienen bij BMW Financial Services BV.

 

Wat verstaan wij als BMW Financial Services onder een klacht?

Een klacht wordt gezien als een kenbaar gemaakte uiting van ongenoegen over een geleverde dienst of behandeling die u tijdens het contact met BMW Financial Services BV of een van onze verbonden bemiddelaars heeft ervaren. Voorbeelden van klachten zijn: onjuiste informatie verstrekken, lange afhandeltijd van een verzoek om informatie. Dit alles vanuit uw ervaring.

 

Hoe dient u een klacht bij ons in?
Schrijf onze klantenservice:
BMW Financial Services BV
Afdeling Customer Service Center
Postbus 477
2400 AL ALPHEN A/D RIJN

Email: csc@bmw.nl

 

Wij sturen u een ontvangstbevestiging wanneer we uw klacht hebben ontvangen. Wij proberen uw klacht binnen twee werkdagen op te lossen. Als dit niet mogelijk blijkt, dan sturen we u een schriftelijke reactie waarin wij aangeven binnen welke termijn BMW Financial Services BV de klacht zal proberen op te lossen. Ons streven is om uw klacht binnen vier weken op te lossen.

 

Heeft u een privé financiering bij ons en de klacht is niet naar tevredenheid is opgelost dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het “KiFid”), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Hiervoor moet u wel eerst onze interne klachtenprocedure hebben doorlopen. Meer informatie vindt u op www.kifid.nl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lees meer

CONTACT.

BMW Financial Services contact

CONTACT.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen of wilt u liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met de medewerkers van onze klantenservice via (070) 41 47 510 (lokaal tarief) of vul het contactformulier in. Wij zijn op werkdagen geopend van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Heeft u vragen over uw betalingsachterstand? Neem dan contact op via (070) 41 47 540 (lokaal tarief).