BMW i3

DE NIEUWE BMW i3 EN BMW i3s.

KOM MAAR OP.

DE NIEUWE BMW i3 EN BMW i3s.

KOM MAAR OP.

DE NIEUWE BMW i3 EN BMW i3s.KOM MAAR OP.
BMW i

Leverbaar vanaf

€ 39.549,00

Netto bijtelling vanaf

€ 52,00

Kom maar op met de toekomst van elektrisch rijden. Want die toekomst begint nu. De nieuwe generatie BMW i3 en de sportieve BMW i3s zijn namelijk niet alleen 100% elektrisch, maar ook geavanceerder, sterker en sneller dan ooit. Zo heeft u na slechts 3 uur thuis opladen al een actieradius van 200 kilometer. Dus kom maar op. 

NETTO BIJTELLING AL VANAF € 53,- PER MAAND.

Wilt u uw leaseauto voordelig privé blijven gebruiken? Dan is een volledig elektrische auto nog de enige optie. Met slechts 4% bijtelling is de BMW i3 de voordeligste optie in het luxe segment. Met een netto bijtelling vanaf € 53,- voor de BMW i3 of slechts € 59,- voor de extra sterke BMW i3s, is premium elektrisch rijden voor iedereen bereikbaar.

Tijdelijk gratis installatie BMW Wallbox.

Profiteer tijdelijk van veel voordeel op de BMW Wallbox - inclusief Basis Installatie Service - bij aanschaf van een BMW i of BMW Plug-in Hybride.

TWEE UITVOERINGEN: BMW i3 EN BMW i3s.

DE NIEUWE BMW i3.

DE NIEUWE BMW i3s.

 i3

OPTIMISME ALS BRANDSTOF.

OPTIMISME ALS BRANDSTOF.

Elektrisch rijden is volwassen geworden. En dat geldt zeker voor de BMW i3. Drie jaar geleden geïntroduceerd als een bewuste keuze voor pioniers, nu een volwaardige optie voor iedereen die vol vertrouwen en optimisme de toekomst van autorijden wil omarmen. Met een actieradius die ruim voldoende is voor het dagelijks gebruik en een korte oplaadtijd die maar weinigen kunnen evenaren.   

Brochure en prijslijst.

Vraag vrijblijvend een brochure en prijslijst aan per post.

Brandstofverbruik en CO2-emissie.

  • Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3 (94 Ah):
    Brandstofverbruik in l/100 km (gemiddeld): 0
    CO2-emissie in g/km (gemiddeld): 0
    Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 13,6-13,1
    Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 300–290
    Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 200

    Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3 (94 Ah) met Range Extender:
    CO2-emissie in g/km (gemiddeld): 14-13
    Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 11,9-11,5
    Brandstofverbruik in l/100 km (gemiddeld): 0,6
    Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 235-225
    Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 180
    Totale elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 330

    Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3s (94 Ah):
    Brandstofverbruik in l/100 km (gemiddeld): 0
    CO2-emissie in g/km (gemiddeld): 0
    Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 14,3
    Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 280
    Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 200

    Stroomverbruik en CO2-emissie voor de BMW i3s (94 Ah) met Range Extender:
    CO2-emissie in g/km (gemiddeld): 14
    Stroomverbruik in kWh/100 km (gemiddeld): 12,5
    Brandstofverbruik in l/100 km (gemiddeld): 0,7
    Actieradius elektrisch in g/km (gemiddeld): 220
    Elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 180
    Totale elektrische actieradius in de praktijk in km: tot 330

    De hier vermelde waarden zijn voorlopig en nog niet officieel bevestigd. De waarden voor stroom-/brandstofverbruik en CO2-emissie zijn afhankelijk van de gekozen wiel-/bandenmaat.

    De waarden voor brandstofverbruik, CO2-emissie en stroomverbruik zijn afhankelijk van de gekozen uitrusting, bijvoorbeeld bredere wielen/banden. Waarden op basis van de ECE-testcyclus.

    De actieradius is afhankelijk van verschillende factoren, met name de persoonlijke rijstijl, routecondities, buitentemperatuur, gebruik van verwarming/airconditioning en preconditioning.

    Meer informatie over officiële energieverbruiks-, brandstofverbruiks- en CO2-emissiewaarden van nieuwe auto's vindt u overzichtelijk gerangschikt in het Brandstofverbruiksboekje, dat wordt uitgegeven door de RDW. Dit boekje is te downloaden van de website van de RDW – www.rdw.nl – en is kosteloos verkrijgbaar bij elke BMW dealer.